بهینه سازی حرفه ای سازه شما توسط متخصصین سازه (کلیک کنید)
0
09113840500

دانلود سمینار بررسی کاربرد منطق فازی درتحلیل خطر لرزه‌ای

مقدمه

ایران یکی از زلزله‌خیزترین کشورهای دنیا است و شهرهای آن در رابطه با این مخاطره طبیعی آسیب‌های فراوان دیده‌اند. وجود گسل‌های متعدد، بافت‌های فرسوده، تراکم سازه‌ای، جمعیت متراکم، عدم رعایت استانداردها، توسعه فیزیکی نامناسب، از عوامل اصلی مواجهه سازه ها با این خطرات هستند. روش انجام تحقیق توصیفی- تحلیلی، با استفاده از مطالعات کتابخانه‌ای (اسناد، نقشه‌های زمین‌شناسی و توپوگرافی و تصاویر ماهواره‌ای Google Earth) است.  این سمینار به کاربرد منطق فازی درتحلیل خطر لرزه‌ای می پردازد.

این فایل بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود خواهد بود.
 

ویژگی ها:

بلافاصله پس از دانلود فایل کاملا تایپ شده و ویرایش شده بر اساس آیین نامه های رایج نگارشی دانشگاه به همراه یک پاورپوینت حرفه ای جهت ارائه تقدیم شما خواهد شد.

این فایلها به نحوی طراحی شده است که قابل ارائه خواهند بود. بسیاری از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی فرصت کافی برای جمع آوری چنین سمیناری ندارند و مطمئنا این فایل بسیار در زمان آنها صرفه جویی خواهد کرد. حتی اگر این موضوع سمینار شما نیست، از این فایل برای یادگیری نحوه پیکربندی یک گزارش سمینار ایده آل می توان استفاده نمود.

برای تهیه این فایلها زمان زیادی صرف شده است، لطفا بعد از دانلود از انتشار آن خودداری کنید. تعداد فروش این محصول با قیمت درج شده محدود به ۳ عدد خواهد بود، پس همین الان اقدام نمایید.

محتویات فایل دانلودی شما:

فایل word سمینار + فایل pdf سمینار + فایل پاورپوینت سمینار

برای خرید نیاز به ثبت نام نیست!


چگونه اطمینان کنم و فایل را خریداری کنم؟

سایت بست سیویل یکی از سایتهای معتبر در زمینه مهندسی عمران بوده و در صورت عدم رضایت شما تعهد می دهد کل هزینه را عودت دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

fa_IRPersian