بهینه سازی حرفه ای سازه شما توسط متخصصین سازه (کلیک کنید)
0
09113840500

دانلود سمینار تأثیر بازشوهای نامنظم بر خصوصیات لرزه‌ای دیوار برشی بتن آرمه

مقدمه:

دیوارهای برشی بتنی یکی از عناصر مقاوم در برابر مقاومت جانبی در ساختمان‌های بلند است. شرایط معماری و مکانیکی در بسیاری از موارد نیاز به ایجاد بازشودر دیوارهای بتنی خواهد داشت. با این وجود اطلاعات کافی در مورد رفتار دینامیکی چنین دیوارهایی وجود ندارد. هدف از این سمینار تأثیر بازشوهای نامنظم بر خصوصیات لرزه‌ای دیوار برشی بتن آرمه را بررسی می کنند.

ویژگی ها:

بلافاصله پس از دانلود فایل کاملا تایپ شده و ویرایش شده بر اساس آیین نامه های رایج نگارشی دانشگاه به همراه یک پاورپوینت حرفه ای جهت ارائه تقدیم شما خواهد شد.

این فایلها به نحوی طراحی شده است که قابل ارائه خواهند بود. بسیاری از دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی فرصت کافی برای جمع آوری چنین سمیناری ندارند و مطمئنا این فایل بسیار در زمان آنها صرفه جویی خواهد کرد. حتی اگر این موضوع سمینار شما نیست، از این فایل برای یادگیری نحوه پیکربندی یک گزارش سمینار ایده آل می توان استفاده نمود.

برای تهیه این فایلها زمان زیادی صرف شده است، لطفا بعد از دانلود از انتشار آن خودداری کنید. تعداد فروش این محصول با قیمت درج شده محدود به ۳ عدد خواهد بود، پس همین الان اقدام نمایید.

محتویات فایل دانلودی شما:

فایل word سمینار + فایل pdf سمینار + فایل پاورپوینت سمینار

برای خرید نیاز به ثبت نام نیست! کافی روی دکمه خرید کلیک کنید و اطلاعات لازم را وارد نمایید


چگونه اطمینان کنم و فایل را خریداری کنم؟

سایت بست سیویل یکی از سایتهای معتبر در زمینه مهندسی عمران بوده و در صورت عدم رضایت شما تعهد می دهد کل هزینه را عودت دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

fa_IRPersian